måndag 26 september 2011

Inspiration! (Hannas önskan är min lag...)


Att klippa kort eller att inte klippa kort, det är frågan. För det mesta brukar jag inte bry mig speciellt mycket om mitt hår, det får bara vara. Vissa kan stå framför spegeln i timmar, men jag tycker för det mesta att det finns vettigare saker att göra. Men på senaste tiden, till och från under säkert ett år, har jag funderat på att klippa av mig håret. Jag vill ha det kort och snyggt istället för medellångt och småtrist! Men jag fegar nästan alltid ur....vilket är konstigt eftersom jag haft kort hår tidigare och jag trivdes i det då.
Därför har jag spenderat kvällen framför google för att hitta fina inspirationsbilder. Det blev ett minikollage tillslut och nu är jag nästan 100% säker på att längden kommer ryka så snart som möjligt.
Problemen när man letar efter fina frisyrer på nätet är dock att alla kvinnor är så otroligt vackra. Ser man en bild på en snygg frisyr vet man liksom inte om det är personen man tycker är skitsnygg egentligen. Ett stort problem alltså, ett stort problem...

1 kommentar:

  1. Du är min lilla slav ^^

    SÅÅÅÅÅÅ SNYYYYGGGT!!

    SvaraRadera