lördag 9 juni 2012

Livets bananskal

Tänk vad fort livet kan ändras. Om någon sagt till mig för bara en vecka sedan att jag skulle sitta på en gård i Skåne och skriva detta så skulle jag nog inte trott på det. Inte heller skulle jag trott att jag skulle få för mig att börja blogga igen. Fast det är väl det som är livet, att glida runt på bananskal utan att veta var man hamnar. Ibland blir det bra, ibland blir det dåligt. Ibland hamnar man i en storstad och ibland hamnar man...ja, på en grisgård i Västa Odarslöv undanskuffad på en bäddsoffa. Det här kommer att vara hemma den närmsta månaden. Tänk, vilken sommar det kommer att bli!

1 kommentar:

  1. Livet är allt bra fantastiskt! <3

    Hoppas det går bra för dig där nere, Ida! Trots att det mesta låter som gröt (jag förstår inte heller skånska). Och kul att du börjat blogga igen! Har saknat det :)

    SvaraRadera