söndag 10 juni 2012

Planlöst körande

Det mesta av dagen har bestått av att planlöst driva runt på landsbygden och titta på fina saker. Inte så svårt eftersom ordet "Skåne" är synonymt med "vackert landskap". Jag har hittat minst fem fina små byar som jag absolut vill bo i när jag är färdig agronom och det lär inte bli färre innan jag flyttar här ifrån! Idag var också den sista dagen med bil eftersom jag lånat den av en vän, så nu blir det cykel istället. Jag har också försökt fotografera lite, men det är svårt utan en duglig kamera. Jag ska försöka få tag på något bättre än iphonen, men vi får se hur det går.
Imorgon är det dags för första dagen på praktiken, så det är med lite lagom fjärilar i magen som jag går och lägger mig. Förväntansfull nervositet antar jag att det kallas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar