söndag 8 juli 2012

Helgen som gått


Stabila gänget inne i Ängelholm. En dam kom fram till oss när vi satt på en pizzeria och frågade "Firar ni något speciellt? Jag såg er när ni kom in i stan så jag blev nyfiken". En annan man sa också "Grattis!! Så ni har också svensexa?" . På mindre än 1h i en främmande stad har vi lyckats göra ett storslaget intryck på småstaden. Allt som behövdes var en överfull defender, hög musik och roliga hattar.
Det blev en galet fullspäckat helg igen, jag ville verkligen göra den sista helgen i Skåne så bra som möjligt. Vem vet när jag kommer hit igen liksom? Fredagskvällen var jag chaufför och körde några vänner från Ängelholm till Teckomatorp och sedan tillbaka till Ängelholm igen, sent på natten. De var nämligen på dansbandsfestival där uppe och när jag kom dit för att lämna av dem var det så sent att jag stannade kvar. Som tur var fanns det gott om plats på campingen, ett stort militärtält och en husvagn hade de dragit dit. Stämningen var på topp och jag hade så trevligt att jag inte kom därifrån förrän vid lunchtid på söndagen. Då hade vi hunnit bada i havet, kollat in Ängelholm och dansat i flera timmar. Himla kul att få dansa till alla de största banden och även om jag inte är någon hejare på bugg så gick det rätt så bra!

3 kommentarer:

  1. Du hann ju till och emd spela dragspel:P:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo det gjorde jag :P Fast försökte spela är nog mer sant, blev så inne i att hitta rätt knappar att jag glömde dra dragspelet in och ut :P

      Radera