fredag 26 augusti 2011

Hyllhatet är stort.


Jag hatar stringhyllor, de är djävulens värsta påfund. "Åh, titta på mig! Jag är en fin hylla som bara väntar på att bli uppsatt på din vägg. Det blir lika fint som på bilden!"
En timme senare hänger en del av *""@@?*hyllan på väggen medan den andra dinglar i en skruv ner mot golvet. Väggen har fått fula hål och de är för stora för att kunna sätta upp skruven i så nu måste jag flytta den sidan som jag efter mycket problem lyckats sätta upp. Jag hatar stringhyllor.

2 kommentarer:

  1. Har man en pappa som inte kan tapetsera så är det inte lätt att veta hur en borrmaskin ska hanteras;)
    Nä nu ska jag inte vara sån, du kommer fixa det!
    Jättefina bilder på lägenheten, jag gillar köket. Lite fulsnygga kakelplattor och underbara loppis-möbler passar som hand i handsken.
    Lycka till i Uppsala nu!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! men dom är ju såå fiina! jag vill ha en, Ida! :D

    SvaraRadera