måndag 29 augusti 2011

Trötter...

41799_371924770094_6149092_<span class=n.jpg">

(Kårens logga med kårhuset i bakrunden)
Nu är jag hemma från min första dag på universitetet och jag är trött som bara den. Hela dagen har varit fullspäckad och det har varit mycket information varje stund. Det är skönt att få komma hem till en lugn och tyst lägenhet och bara vara ett tag. Men oj så kul jag haft! Min klass är jättefin och jag tror att dessa fem år kommer att bli underbara. Vi är bara ca 35-40 i klassen, så vi har verkligen möjlighet att bli en tajt klass, tillskillnad från dem som är ca 200 (!) i en klass. Hela dagen har bestått utav olika insparkningsaktiviteter, så som danser, lekar och rundvandringar. Imorgon börjar vi redan kl 07.00 med grötfrukost, ingen rast och ingen ro. Men det är så roligt så det gör inget!

1 kommentar:

  1. Hejhej! Jag skrev en kommentar som försvann.Kanske blir dubblet sen (!).
    Jo! Det här bloggen verkar trevlig! Såg att vi hade kommenterat nästan likadant på UnderbaraClaras sida om att man nästan borde skaffa TV för att kunna se hennes program, kändes som att jag var tvungen att kolla in bara därför :)
    Uppsala är toppen! Bra val!

    SvaraRadera