lördag 13 augusti 2011

Listornas Drottning


(Bilden tog min tioåriga kusin på mig igår när vi var nere vid hamnen)
Jag älskar listor och när man ska flytta finns det väldigt många listor att skriva. Att göra-listan, bank-listan, kläder att ta med-listan, möbel-listan osv. Idag har jag lyckats med att nästan vara helt klar med att göra listan och det känns skönt! Adressändringen gjordes nu på morgonen, bidraget är sökt och rummet är helt nerpackat. Nu är det inte långt kvar!!
I flera nätter har jag drömt om att börja skolan, jag längtar så mycket! I min dröm igår var man tvungen att kunna blanda irish-coffee för att få vara med i kåren. Eftersom jag jobbar med just det denna sommar var det inga problem alls och jag blev superpopulär. Jag tror dock inte att det fungerar så i verkligheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar