fredag 26 augusti 2011

Köket

Här kommer lite bilder på köket i lägenheten, nu kan du Malin se hur allt ser ut! (Malin är min rumskamrat som inte kommer hit förrän i september. Jag kan lägga upp fler bilder sen om du vill)
Galet kakel och många färger blandas runt spisen
Mitt bord med stolar är nog min favorit i hela lägenheten. Jag älskar de mjuka färgerna och de matchar jättefint med de ljusgröna gardinerna i bakrunden.
Äntligen har jag plats för min fina våg som pappa köpte till mig för evigheter sedan. Nu slipper den stå i ett skåp!

Korridoren som leder till våra rum. Mitt är rummer till höger och Malins är till vänster.

3 kommentarer:

  1. Tack :) Jag gillar den galna färgkombinationen vid spisen ;) Och bordet blev jättefint i köket. Längtar tills vi sitter där och äter en mysig frukost! Och vågen var väldigt fin! Du får gärna lägga upp lite bilder på våra rum ^^

    Jag längtar grymt mycket tills jag kommer ner!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint du har gjort det! Lycka till i Uppsala :D Det är verkligen en vacker stad.
    Mvh Rkuf Nathalie

    SvaraRadera
  3. Det vore fränt om ni skrev era namn med färgglada bokstäver på dörrarna :D

    SvaraRadera