måndag 18 juli 2011

Drömmar

För några nätter sedan drömde jag att jag skulle visa hur bra jag var på att köra bil. Jag svängde in på en skogsväg och det gick lite för snabbt. I ett gupp flög bilen upp och landade på ett fint staplad vedhög. Jag skämdes för veden var förstörd och jag kände dem som ägde den. I drömmer besökte jag även deras grannar och vi hade det väldigt trevligt men jag var lite obekväm hela kvällen eftersom jag var naken. Vad kan den drömmen betyda? Om någon har en teori så kommentera gärna!

1 kommentar:

  1. Vedhögen symboliserar de många förväntningar och ideal som några människor personer i din "närhet" (grannar = släkt/vänner)har på dig. Du vill gärna visa att du duger och "kör på" hårt, men det går lite för snabbt och därför misslyckas du ibland och svänger av vägen för att antingen krascha eller komma in på en mindre stig. Men du vill inte gärna berätta dessa "misslyckanden" för dem så därför känns det som om du är naken/blottad/sårbar varje gång du ser dem. Antingen för att du inte berättar eller för att de vet men du tycker deras blickar är jobbiga.

    Vad tror du? ^^

    SvaraRadera