lördag 30 juli 2011

Sjukling

Kroppen värker, huvudet dunkar och jag känner hur sjukdomsbacillerna inkräktar i min kropp. Jag var tvungen att ta ledigt idag för jag är för sjuk för att arbeta, vilket är synd för lördag=ob.
Vi får se hur det blir i kväll med pdol. Jag var lite sugen på att se The Ark och jag har fått ett helgpass från jobbet så det kostar mig inget. Det är också en förfest hos några vänner som jag vill på, men jag har en känsla av att chefen (aka mamma) kommer säga nej...

Det har blivit lite problem med min flytt som egentligen skulle vara nu på måndag. Det finns inga släp att hyra så jag kan inte flytta ner mina saker till Uppsala, så det känns lite drygt. Jag kommer att bila ner med mina föräldrar på måndag eller tisdag istället. Det är billigare men tråkigare! Ner kommer jag i alla fall.

1 kommentar:

  1. Ser inte så bra ut om du är borta från jobbet och sen ändå far på PDOL.. :/

    SvaraRadera