måndag 11 juli 2011

Hemma från Saxnäs

Att komma tillbaka till byn där jag bodde mina första år kändes konstigt. Jag har drömt om att återvända i många år, men det har inte blivit av. Det såg ut som jag mindes och jag blev förvånad över hur lite som förändrats. Jag har förändrats väldigt mycket sedan jag var 6 år, men det mesta var sig likt i Saxnäs. Några nya hus, lite annorlunda inredning på hotellet. Jag trodde inte att någon skulle komma ihåg mig, jag var som sagt 6 år när vi flyttade, men jag blev överraskad! De jag träffade mindes faktiskt mig och jag blev till och med igenkänd i en butik, fast han visste att jag var i byn så det räknas kanske inte riktigt.

Det var precis lika vackert som jag minns, om inte till och med ännu vackrare. Jag fotade mycket och jag har gjort ett litet bildspel också (för mycket dötid på jobbet), men det blir så litet när jag lägger upp det. Om någon vet hur man fixar det så säg gärna till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar