fredag 8 juli 2011

Vars e farsen?


Igår kväll var jag med Hanna, Malin och Björn på Karlbergs teatern. Efter en panikartad körning från jobbet hann jag precis dit innan föreställningen skulle börja och sedan följde en trevlig kväll. Jag körde lite fel först, där av ännu större panik. Skådespelarna var duktiga och även om pjäsen hade sina svackor är det ändå något jag rekomenderar, utomhus teater är så mysigt! Bäst av alla var Erik Brännström, men eftersom jag känner honom sen tidigare är jag kanske lite partisk. Annars gillade jag klänningen en tjej hade på sig, den på bilden.

1 kommentar:

  1. Som bror till Erik, och därmed så opartisk det bara går att bli, så måste jag hålla med dig om att han var bäst!
    Sen så kan man ju som förstå att folk kör vilse då de ska dit. Det är inte direkt skyltat med stora neonskyltar som syns på en mils avstånd. ;)

    SvaraRadera